mardi 7 octobre 2008

Je suis un épais. On peut pas pour autant me prendre pour un épais.

Moi: Département des sports, bonjour.
Lui: Do you speak english?
Moi: Yes...
Lui: I bought this treadmill on the 19th of september... And I see that it's now in special at half the price... can I get back the difference?
Moi: No, we can't do that. You have 7 days after you bought your products.
Lui: So then, if I just bring the treadmill back, you pay me back and I buy another one.
Moi: We don't take treadmills back.
Lui: It says on my receipt that I have 90 days to bring it back.
Moi: It says that there are exceptions. Training stuffs are exceptions. We don't take them back, if they're broken, then it might be another story.
Lui: Oh, well, then... mine makes too many noises, it pisses off my neighbours.
Moi: Yeah, right. We won't take it back, we'll have it repaired.
Lui: Can I talk to a store manager?

Je déteste les gens qui me prennent pour un con. Je l'ai mis sur hold, j'ai caller le gérant et je lui ai expliqué #1, la garantie sur les exerciseurs, parce que je la sais plus que lui, et #2, la conversation que je venais d'avoir. Le pauvre gars va garder son bel excerciseur. Pour une fois que j'ai raison d'un client.

Autre chose, ostie que les gens qui achètent des exerciseurs le font sur des coups de têtes. Ils veulent se mettre en forme, après trois mois se rendent compte que dans le fond... Encore à soir, quelqu'un m'a appeler pour savoir s'il pouvait juste retourner le sien. Non, après que vous ayiez perdu vos 10 lbs, il est IMPOSSIBLE de le ramener.

Aucun commentaire: